Beatrices Presentbod

Alla inlägg under juli 2012

Av Beatrice - 26 juli 2012 15:22

Hej!

Idag tar jag lite ledigt från scrapbookingen och istället blev det en dag på stranden :D <3 Äntligen är sommaren här! <3

Ha en bra dag i solen och glöm inte att dricka mycket vatten! ;)

Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 23 juli 2012 16:30

Hej!

Nu är jag på väg till den grymma staden Göteborg! Nu ska det shoppas, bada, umgås med härliga människor och äta go glass! Allt detta hör liksom Götet till för mig <3

Jag hoppas på fint väder och glada semester miner! :D

Ha en grymt bra måndag! ;)

Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 12 juli 2012 13:20

Hej!  


Idag blir det att baka goda kakor och muffins till semestern   

Det blir att baka:

  • Kokostoppar
  • Tigerkaka
  • Sockerkaka
  • Kladdkaka
  • Chokladmuffins

Nu var det ett tag sedan jag bakade, så det ska bli spännande hur resultatet blir  


Ha det bäst!   


Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 12 juli 2012 00:33

Hej! :)
Ja, det har varit en riktigt bra dag om jag ska räkna bort händelsen när jag såg min katt fångade en liten skogsmus och lite senare fick jag syn på en liten orm ;)

Jag tyckte det var en pinne först, egentligen är ju pinnar inte så krokiga tänkte jag efter. Väl när den rörde på sig blev jag lite spänd över vad den skulle göra för ormar gillar jag verkligen inte ;)

Vilken djur är du rädd för?

Ha en bra torsdag!

Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 8 juli 2012 16:38

Hej!  


Idag kommer jag med ett videoklipp från youtube.  

Den här produkten tycker jag personligen om och rekomenderar skarpt   




Ha en fortsatt bra söndag!  

Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 6 juli 2012 21:04

Hej!  


Som jag lovade igår så kommer lite bilder på mina påbörjade julkort  



 

Jag tänkte verkligen annorlunda än vad jag gjorde förra året, mycket blått blir det   



 

Jag tycker det är så roligt med stämpling även fast det kan vara väldigt kladdigt med färgen ibland   



Änglar hör till julen och stjärnor till nyår, alltså god jul och gott nytt år   



 

Den röda remsan med hjärtan på är faktiskt Washi tape, en roligt produkt från You Do   


Ha det bäst!   


Kramizz Bea<3


Av Beatrice - 5 juli 2012 21:36

Hej! :)

Igår var jag i Ullared och handlade lite grann eller rättare sagt det blev en del :) hittade det jag behövde verkligen! :)

Jag påbörjade mina julkort idag (bilder kommer i morgon) två är klara och jag är väldigt nöjd! :)

Ha en trevlig kväll!

Kram bea<3

Presentation


Välkommen! Bea kallas jag, och det är jag som skriver denna blogg. Min största dröm är att starta någonting stort med min kreativitet, vill du följa med på min resa? Välkommen in i scrapbookingens värld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Favorit kort

 

 

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards