Beatrices Presentbod

Alla inlägg under september 2012

Av Beatrice - 30 september 2012 23:03

Hej!   


Här kommer bilder på korten, i morgon blir det lite mer   

Mina favorit figurer   






Ha en super dag!

Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 29 september 2012 18:10

Hej! :)

Igår kväll så gjorde jag sju kort och här är en av dom korten :)

Mer bilder kommer i morgon ;)

Ha en bra lördags kväll :)
Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 27 september 2012 22:16

Hej!

Idag har det varit en kreativ dag!
Ett paket inslag och ett kort till en kompis som har fyllt år :)

Där efter gjorde jag ordning mina lycktor när de är klara så kommer bild upp självklart :)

Gjorde en etikett till ett paket och färgen blev självklart lila min favorit färg :)

Ha en fortsatt bra torsdag :)
Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 17 september 2012 18:09

Hej!  

 

En ny kreativ vecka kommer till mötes, det ska bli riktigt härligt!

Har nu bakat en chokladkaka av något slag. Det var bland annat grädde och kakao i den och jag har aldrig bakat den förut så det ska bli roligt att se på resultatet  

 

Jag fick färdigt min beställning från förra veckan och är jättenöjd med det! Det blev lila med blommor och fjärilar, bild på den kommer senare i kväll  I morgon ska jag göra färdigt de två lycktorna som jag skrev om   

 

Ha en fortsatt bra söndag, nej jag menar ju självklart måndag   

 

Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 9 september 2012 17:45

Hej!  


Som jag lovade så kommer här nu alla kreativa saker i från veckan!  

Julkorten går att beställa! 



             




Tack för att du kikade in!

Ha en fortsatt bra söndag och vecka!


Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 8 september 2012 23:47

Hej!   


I kväll har jag suttit och varit kreativ!   Från en gammal glas burk till en fin ljuslyckta. Mer än hälften av materialet jag använt är återvunnet som jag har sparat. Jag hoppas att ni gillar den lika mycket som jag  Det blev också fyra små som inte är riktigt klara ännu   Bilder kommer mera i morgon, så håll ut!  


 



Tack för att du läste!  


Ha det bäst!


Kramizz Bea<3


Av Beatrice - 7 september 2012 21:46

Hej!   


Efter att jag hade mummsat i mig den goda kladdkakan så blev det lite tv. letade efter en bra film på tv, jag hittade ingen som fallde mig i smaken och då blev det fångarna på fortet.   Men nu är det slut så det blir nog att sätta sig och göra lite kort   


Jag har två beställningar att göra. Två grattis kort närmare bestämt. Skönt att få sätta sig en stund och slappna av efter en bra vecka    Som jag lovade ska ni få se korten från marathonen på söndag, då blir det en sammanfattning av min "scrapbookingvecka"   

 

Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 7 september 2012 19:53

Hej!    


Äntligen fredag och då passar jag självklart på att baka lite!   

Då blir den min favoritkaka, kladdkaka. Varför den är min favorit är för att den är enkel att baka och den tar inte lång tid i ugnen heller plus att den är supergod med lite vaniljsocker på   Tog precis ut den i från ugnen och det luktar fantastiskt gott av nybakat   

 

Ha en super fredag!   

 

Kramizz Bea<3

Presentation


Välkommen! Bea kallas jag, och det är jag som skriver denna blogg. Min största dröm är att starta någonting stort med min kreativitet, vill du följa med på min resa? Välkommen in i scrapbookingens värld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Favorit kort

 

 

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards