Beatrices Presentbod

Alla inlägg under november 2012

Av Beatrice - 25 november 2012 19:09

Hej!   


Igår hade jag och en kompis en pysseleftermiddag   Det var hur roligt som helst, jag kan inte komma i från det så är det bara   Jag började på min kollektion i fredags och temat är självklart från gammalt till nytt Jag kom inte så långt. Dagen efter fick jag komma över till min kompis och vi hade en pysseldag. Jag gjorde fyra julkort  



     

Mycket glitter ska det vara på korten!   



Ha en super bra vecka och tack för att du läser min blogg!   


Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 22 november 2012 22:06

Hej igen!   


Utöver min scrapbooking så gillar jag att baka och har bakat ganska mycket    Jag bjuder för det mesta på olika kakor och även i bland någon tårta. Genom de intresse man har så har man följt hela sverige bakar och den spännande finalen som för en stund sedan avslutades och Christina vann det stora priset att ge ut en egen bakbok. Grattis Christina!!   


Imorgon blir det en ledig dag!  


God natt alla läsare!


Kramizz bea

Av Beatrice - 22 november 2012 18:24

Hej!   

I går så var jag på gitarr kursen som jag har varit på i några veckor nu och jag lär mig mer och mer!   Det är så grymt roligt! Vi skulle spelat in låten jag har övat in nu ett tag men det blev inte denna gången utan nästa vecka i stället, eftersom gruppen inte var komplett!   Jag längtar så otroligt mycket tills nästa gång! 

Nu sitter jag och tar bort en etikett på en glasburk som ska bli den första i min kollektion   Jag lägger upp bilder här på bloggen och instagram när den är klar.    Jag ska täcka den i silkespapper och dekorera den med någonting om det passar till, sedan får jag se hur det blir. De färger jag har valt är: blått, rött och grönt. Jag får se hur det blir, det kanske blir en blandad kompott av färger och dekoration   Sedan blir det att måla en tråkig korg till en julig korg   

Ha en bra torsdagskväll!

Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 21 november 2012 14:58

Hej!   


Nu väntar jag på tåget hem och i kväll blir det att spela in låten jag pratade om.    Jag kan ackorden och vilken ordning dom går i låten så jag hoppas att det håller   Sen i kväll blir det att börja på den sista julkorts beställningen och mina ljushållare jag skrev om   


Ha en bra kväll!


Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 20 november 2012 12:33

Hej!   

                            

Sitter och tar det lite lugnt innan nästa lektion.  Sitter och skissar på en ny kollektion, tanken är att göra något gammalt till nytt. Funderar på att göra ljushållare i olika starka färger i olika former. Just nu så är det en planering så jag får se vad det blir utav det   Snart blir det hem och fixa i ordning det som jag inte hann igår. Som att göra flera kort som är beställnings klara och även lite presenter. Även att jag kanske hinner att börja med mina ljushållare  


Kramizz Bea<3

 

 

Av Beatrice - 19 november 2012 22:31

Hej!   


Idag har jag gjort beställningarna leverans klara och även städat det sista på mitt skrivbord.   Så nu när jag äntligen har jobbat sten hårt på att få en kamera så ordnade jag så att min mobilkamera kan ta bilder i stället   


 


Här är min andra julkorts beställning! Jag är så stolt över den också   för att det andra kortet är inte det andra likt, lika så den tredje beställningen som jag inte hann ta kort på innan de skickades iväg   

Nu tänker du säkert att "Varför andvänder hon blått i vissa kort?" nog för att blått kan vara snyggt, i så fall ska  det vara en lite ljusare blå tycker jag för att inte färgen ska sticka ut mer än de andra färgerna på kortet.   


Tack så otroligt mycket för att du tog dig tid att läsa min kreativa blogg!   


Ha en fortsatt bra vecka!


Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 18 november 2012 22:12

Hej!   

Jag tycker nu mera att min mobil är bättre än den kamera jag hade i handen för ett tag sedan. Så från och med nu så blir det bilder från mobilen och datorns webb-kamera.   Jag lyckades till slut att få linsen på min mobilkamera lite renare, så finare bild än så här blir det inte tills jag har skaffat mig en ny. Så NU efter lång väntande så vill tekniken vara i ett team med mig och min kamera ska nog snart vara i gång snart   

Här är 50 julkort och två julklapps etiketter   

 

Mer bilder kommer i veckan och om det inte kommer upp bilder här så finns alltid min instagram!   

bea_love_scrapbooking

Även fast måndag kanske inte är veckans bästa dag så kan man alltid längta till fredag!   

Ha en bra vecka!

Kramizz Bea<3





Av Beatrice - 17 november 2012 10:21

Hej!   


Igår så blev jag klar med den näst sista beställningen!   Efter att jag hade kollat på den spännande fredagsfinalen i X-factor så satte jag mig och gjorde det sista.   Denna gången blev det ovanliga julkort, alltså med sådan färg som inte tillhör julen på något sätt. Jag ville testa om det blev bra, och det blev det.   


Så nu på morgonen har jag städat mitt skrivbord och plockat undan det allra mesta   Nu ser man till och med underlägget, haha   Sedan när jag kommer hem så blir det att göra en present till min käraste!   Jag hoppas att jag inte kommer hem så sent så jag kan fixa ordning den presenten   

 

Ha en super dag!

 

Kramizz Bea<3

Presentation


Välkommen! Bea kallas jag, och det är jag som skriver denna blogg. Min största dröm är att starta någonting stort med min kreativitet, vill du följa med på min resa? Välkommen in i scrapbookingens värld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Favorit kort

 

 

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards