Beatrices Presentbod

Alla inlägg under januari 2013

Av Beatrice - 19 januari 2013 19:13

Hej läsare!   


Nu undrar du säkert varför jag inte har bloggat på ett tag... Jag ställer den frågan till mig själv, det har inte bara blivigt så tiden har inte räckt till. Veckorna bara går och i bland frågar man sig själv vad som egentligen skett under veckan. Även du har säkert tänkt på det någon gång. Många säger (även jag) att tiden bara springer i väg och att det man ska göra hinns inte med ett dugg. Så då ställer jag frågan hinner jag verkligen med detta. 


Bland annat min scrapbooking har inte hunnits med.. Det blir nya tag nästa vecka!   


Ha det bäst!


Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 3 januari 2013 17:13

Hej!   


Efter ett långt uppehåll har jag haft lite ledigt från scrapbookingen över jul och nyår    Jag har inte direkt helt lagt ner under mellan dagarna, men beställningarna har inte varit akuta så jag har i stället pärlat bokstäver som jag ska göra i ordning. 


Över nyår var jag på ett kristet skidläger i Särna. Jag åkte inte skidor eftersom jag aldrig har åkt och jag var på boendet medans hälften av deltagarna åker till backen   Där emot bussresan hem kommer jag aldrig att glömma! 


Ha en bra kväll!


Kramizz Bea<3

Presentation


Välkommen! Bea kallas jag, och det är jag som skriver denna blogg. Min största dröm är att starta någonting stort med min kreativitet, vill du följa med på min resa? Välkommen in i scrapbookingens värld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Favorit kort

 

 

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards