Beatrices Presentbod

Alla inlägg under februari 2013

Av Beatrice - 24 februari 2013 21:01

Hej!   


Nu är alla beställningar i gång igen och nu är det dags att sätta i gång med påskkort och inbjudningskort till en student i juni.    Wow, student kort så spännande! Längtar tills jag har beställt hem saker och gått igenom med köparen hur de vill ha dom. Är så förväntansfull, har ju aldrig gjort student kort så det ska bli spännande!  


I går satt jag en stund och gjorde påskkort, så nöjd!   Tänkte att jag skulle snart beställa hem lite fjädrar och påsk dekorationer. Men får se hur det blir. Så mycket beställningar på påskkort är det inte så det är nog lugnt just nu.


Ha en super bra vecka! 


Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 21 februari 2013 18:08

Hej läsare!   


Så glad att vara i gång med bloggandet igen!   Satt för en stund sedan och fixade i ordning den present som min kompis ska få i födelsedagspresent. I för sig hon fyllde i går men glömde den till skolan, så dumt... men hon får den i morgon i stället   


bilder kommer om en liten stund   


Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 20 februari 2013 19:29

Hej :)
Wow, vilken dag! Fick sluta tidigare idag och åkte hem och gjorde i ordning mitt rum tänk också att tvättmaskinen är igång med. Tror knappt att jag hunnit med så mycket på bara några timmar :D
Kortet från i går som mon älskade mormor skulle få hann jag inte ta kort på men det det blev mycket blommor och fjärilar, känner på mig att hon kommer att älska det! :)

Bakade kokostoppar igår och dom är slut för länge sedan. Så goda var dom! :D

Av Beatrice - 18 februari 2013 19:44

Hej!
Efter ett långt uppehåll igen så är min kreativa vecka igång igen! Så skönt, märker själv att det är detta jag vill hålla på med och det vet jag egentligen :) så skönt det är att sätta sig efter någon timmes plugg. Sitter just nu och gör ett kort till min älskade mormor som fyller år i veckan, hon ska verkligen bli uppvaktad tycker jag, Vill verkligen visa min uppskattning för henne!

Bild kommer senare! :)

Kram på er!

Bea :)

Presentation


Välkommen! Bea kallas jag, och det är jag som skriver denna blogg. Min största dröm är att starta någonting stort med min kreativitet, vill du följa med på min resa? Välkommen in i scrapbookingens värld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Favorit kort

 

 

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards