Beatrices Presentbod

Alla inlägg under maj 2013

Av Beatrice - 9 maj 2013 00:49

 

 

 

 

             Bilder kommer inom kort!   

Av Beatrice - 8 maj 2013 23:58

Hej!   


Det är drygt två veckor kvar till mellan göteborgs varvet och jag är anmäld dit! Jag såg på deras hemsida att det inte var för sent att anmäla sig och jag skickade in anmälan så fort som möjligt! Så nu känner jag själv att det närmar sig, jag har varit ute varje dag sedan i helgen och sprungit och känner faktiskt att jag har fått bättre kondition. Kan man sätta rimliga mål så går det bara om man vill. Så i morgon även om det regnar eller inte så ska jag ut och springa! Målet är ingenting det är vägen som är allt! 


God natt på er!

Av Beatrice - 7 maj 2013 20:47

Hej!Äntligen blogga! Nu är det dags att visa vad jag har gjort under ca 2 månaders tid, det har varit mycket att göra utöver scrapbookingen. Så nu har jag satt nya mål och för er som har följt mig på instagram så har det blivit allt från både påsk kort och student kort :) Imorgon kommer lite bilder! :DKram på er :) ♥

Presentation


Välkommen! Bea kallas jag, och det är jag som skriver denna blogg. Min största dröm är att starta någonting stort med min kreativitet, vill du följa med på min resa? Välkommen in i scrapbookingens värld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Favorit kort

 

 

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards