Beatrices Presentbod

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Beatrice - 23 oktober 2012 18:24

Hej!   


Jag har suttit hela eftermiddagen nu och gjort några kort, även igår blev det en del också  Jag sitter så mycket jag hinner och idag slutade jag tidigt så har suttit i ungefär 2 timmar. Tiden bara springer i väg när man sitter och scrappar!  Det 31 julkortet är nu klart och det känns väldigt bra att skicka ut dom till kunderna!!   


Jag har använt:

  • Kartong
  • Silkespapper
  • Tapeter
  • Present papper
  • Glitter lim
  • Band
  • Glitter hjärtan
  • Lim
  • Dubbelhäftande tejp

Här kommer bilder på julkorten som gjordes igår och idag   Enjoy!


               

Bland alla korten så kom en ask också och det var en beställning   

Jag är så stolt att presentera det jag har gjort för er!   


Hoppas att ni tyckte om det!


Kramizz Bea    



Presentation


Välkommen! Bea kallas jag, och det är jag som skriver denna blogg. Min största dröm är att starta någonting stort med min kreativitet, vill du följa med på min resa? Välkommen in i scrapbookingens värld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Favorit kort

 

 

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards