Beatrices Presentbod

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Beatrice - 13 april 2012 17:30

Hej!  


Nu i två dagar så har jag varit i Borås och shoppat rejält!  Det blev nya saxar för dom två jag har är väldigt slitna plus att de är väldigt slöa. Funderar på att slipa upp de gammla saxarna men det får vara så länge. Letade efter wellpapp papper men när man väl ska ha någonting så finns inte det, det brukar vara så.  Jag har plötsligt blivigt förälskad i servetter   Var på en affär i Borås och de sålde ut massor med saker och jag hittade massor med fina servetter   Ville köpa upp allihop!  


I morgon är jag bort bjuden till min halv kusin som fyller år och så klart ska hon ju ha ett kort.När jag gjorde hennes kort fick jag idétorka det var nog första gången jag fick det på länge.      Men den som söker efter ideér den finner vilket jag gjorde. Här är resultatet 














Kramiz Bea<3 










Presentation


Välkommen! Bea kallas jag, och det är jag som skriver denna blogg. Min största dröm är att starta någonting stort med min kreativitet, vill du följa med på min resa? Välkommen in i scrapbookingens värld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Favorit kort

 

 

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards