Beatrices Presentbod

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Beatrice - 11 maj 2012 18:39

Hej!  


Har inte varit så aktiv på bloggen det senaste nu har varit rättså stressigt i skolan. Jag fick nu äntligen tid att blogga, har längtat efter det faktiskt!!  


I går beställde jag material och lite annat från slöjddetaljer   och om en vecka ungefär så kommer packetet! Nu fram igenom kommer det bli mycket att göra med scrapbookingen. Nya stora projekt är faktiskt på gång och det förväntas bli mycket att göra!   Vilket jag tycker är väldigt roligt  


I veckan har det inte blivigt så jätte mycket scrapbookande. Lite i helgen ska jag allt scrappa som tusan!!  


Här kommer en bild   Gjordes inte för så länge sedan 



Ha en fortsatt bra fredag!  


Kramizz Bea<3        

Presentation


Välkommen! Bea kallas jag, och det är jag som skriver denna blogg. Min största dröm är att starta någonting stort med min kreativitet, vill du följa med på min resa? Välkommen in i scrapbookingens värld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Favorit kort

 

 

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards