Beatrices Presentbod

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Beatrice - 1 november 2012 19:00

Hej!   


Idag har jag varit och shoppat på en stor loppis som hade hur mycket som helst. Allting låg på varandra, så mycket var det!   Jag har varit där tidigare och det har alltid varit lika mycket saker som alltid. Loppis är väldigt roligt att gå på, jag hittade klistermärken som jag har letat efter så länge, tyvärr kommer det ingen bild eftersom min kamera fortfarande inte.    Så det får vänta med i ett tag till. Funderar dock på att köpa en iPad eller någon annan surfplatta som jag kan ta med mig och blogga var jag vill. Det är planen just nu efter julkorts försäljningen.


Ha en super bra kväll!


Kramizzz Bea<3

Presentation


Välkommen! Bea kallas jag, och det är jag som skriver denna blogg. Min största dröm är att starta någonting stort med min kreativitet, vill du följa med på min resa? Välkommen in i scrapbookingens värld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Favorit kort

 

 

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards