Beatrices Presentbod

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Beatrice - 2 november 2012 20:56

Hej!   


Jag tycker att jag inte känner igen min blogg nu. Det är nog för att kameran är sönder och allting sånt... Har idag letat efter någon surfplatta som skulle passa mig och det blev en Samsung 10.1 med mina favorit färger silver och svart   Jag hoppas att den finns i min hand snart så att bloggen får ett nytt liv igen   


För vad är en blogg utan bilder...? Ingenting   


Kramizz Bea<3

Av Beatrice - 2 november 2012 16:00

Hej!   


Nu har jag kommit hem och har suttit och scrappat en stund   Det är nu ungefär nu 20 kort kvar sedan är det klart! Efter korten blir det att göra jul klappar. Ljusstakar blir det bland annat och jag älskar att se hur unika de blir, som vi människor är unika. Det finns inte något kort som blir det andra likt, det är det som gör att jag tycker det är så roligt!   


Ha en super bra eftermiddag!


Kramizzz Bea<3

Presentation


Välkommen! Bea kallas jag, och det är jag som skriver denna blogg. Min största dröm är att starta någonting stort med min kreativitet, vill du följa med på min resa? Välkommen in i scrapbookingens värld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Favorit kort

 

 

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards