Beatrices Presentbod

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Beatrice - 15 november 2012 18:32

Hej!   


Igår var jag på gitarrkurs i tre timmar och alltid är det lika roligt!   Innan jag kommer dit så hade jag i all hastighet glömt min gitarr i skolan och då var jag tvungen att åka tillbaka men det tåget som skulle ta mig tillbaka stannade inte där, utan en hållplats efter   Så kan det gå när man är en plugghäst och är trött   Fick då veta på kursen att vi ska spela en låt tillsammans i en studio och spela in en låt! Så grymt roligt, nu blir det att öva sten hårt!


Detta är låten vi ska spela   



Nu sitter jag och gör mina julkort och det är mycket att göra! Just nu känns det som att det aldrig tar slut   Det är bara att jobba på så blir det klart snart. Jag har inte fått tag på en kamera ännu..... Suck! Jag vill ju visa mina kort! Jag ska försöka att lösa det så att bloggen blir som den ska vara!   


Ha en bra kväll!


Kramizz Bea<3

Presentation


Välkommen! Bea kallas jag, och det är jag som skriver denna blogg. Min största dröm är att starta någonting stort med min kreativitet, vill du följa med på min resa? Välkommen in i scrapbookingens värld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Favorit kort

 

 

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards